Guess what?

Hallå där. Guess what? Nicki, alltså moi, startar härmed en blogg!
För att underhålla era trötta liv. Men även för att göra er medvetna om min fantastiska vardag! Till skillnad från alla andra bloggtöntar som bara hittar på saker dom inte gjort för att låta intressantare än vad dom är.
So what's the occasion?
Jag och två av mina kära vänner bara bestämde oss. Ja det gjorde vi!

Vem är då jag? Ni som inte vet (Tss.. vart har ni varit de senaste 18 åren?) Lägg detta på minnet.
Nicole also known as Nicki. Fabulous and freakin awesome! ;)
Född 1990 och går sista året på gymnasiet här i Göteborg. Snart fri från allt vad måsten innebär!
Meeeen dags för middag. Hörs sen.

Mwah! - Nicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0