Champagne och jordgubbar! :)

God kväll! Carl-Axel ringde förut så jag drog hem till honom en stund. :)
Vi har inte setts på ett tag så det var riktigt trevligt. Riktigt snygg har han blivit :O Hans pappa bjöd på champagne och jordgubbar så satt vi ute och snackade.
Mitt i alltihopa kommer hans mamma ut med en ostbricka som visade sig vara inhandlad på nån random Willys eller netto eller vad det heter. Carl-Axels pappa verkade få ett utbrott inombords. Han ba "Men älskling..." Gav henne en blick, tog brickan, gick in och slängde hela skiten. Sen kom han ut igen och vi fick oss alla ett gott skratt. Hahah

Kvällen rullade på och Carl-Axels föräldrar berättade om sina senaste investeringar. Dom är så mysiga hans familj!
Hoppas på att träffas lite oftare ;)

Men nu ska jag sova. Skola imorgon..
Sleep tight
- Nicki


Kommentarer
Postat av: Olessia

nej jag ska itne festa :) ska du?

2009-04-30 @ 09:07:11
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Llou

sv: det är asdyrt! jag bor i stockholm, och bussarna går inte vid "rätt" tidpunkter, tåget kostar minst 1200 kr och flyg runt 3700 kr. jag har 500 kr :P

2009-04-30 @ 10:32:19
URL: http://killingallights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0