Ny bil!

Sorry att jag varit väldigt oaktiv den senaste tiden men jag har fått mitt rum omgjort totalt!
Var tvungen att säga till alla arbetare exakt hur jag ville ha det. Får inte bli fel! Jag är rätt nöjd. Ska få en ny säng så är det perfekt sen. Har tagit inspiration ifrån Blair's rum.

Omg omg omg! Jag har fått en bil :D Eller inte ännu! Men jag kommer få vara med och välja en. 
Är sjukt glad. Man kan säga att det är en av mina förtidiga studentpresenter.
Jag vill ha en elegant men fortfarande tuff bil med massor hästar under huven.
Vilken ska jag välja? En som matchar min Ferrari Laptop kanske? (A)
Får se vad pappa tycker.

Vrooom
- Nicki


Kommentarer
Postat av: MALIN - Amor Vincit Omnia

SV: haha jag kommer och våldgästar :D



bor i sthlm ;D

2009-05-12 @ 00:35:59
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

Okej. Fine. Och inte jag heller.. De borde du ha märkt.



Skrev dem tillsammans på grund av att det "helt plötsligt" har blivit legalt och möjligt för vilken tattare som helst att både bära Evisu och RL. Hur och varför kan jag inte riktigt förstå.. men det är sjukt. Och våra tankar om Evisu är tydligen de samma :) Och JAG tycker att det finns en hel del märken som utnyttjar alla dessa människor som köper något bara för att det syns att det har en dyrare prislapp. Jag säger inte att du och jag gör det - men det finns MÅNGA som gör det. Kram

2009-05-12 @ 08:39:44
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag vill ha en silver eller en svart sprillans ny bil, haha! :D

2009-05-12 @ 10:05:08
URL: http://carolinenorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0